امام جمعه موقت شهر قدس: مسئولین به شکرانه خلق حماسه مردمی باید کمر همت ببندند

شهرقدس (پانا) - امام جمعه موقت شهرقدس گفت: مساجد و مصلی ها سنگر دفاع از دین هستند و ائمه دین و فقها سنگربان آن هستند.

کد مطلب: ۹۷۴۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت شهر قدس: مسئولین به شکرانه خلق حماسه مردمی باید کمر همت ببندند

حجت الاسلام موحد، امام جمعه موقت شهر قدس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: تقوا لباس مستحکمی است که انسان را از گناه حفظ میکند و موجب جلب رحمت خداوند می‌شود و انسان را به‌سوی نور حرکت میدهد. تقوا کلیدی است که انسان را از غوطه ور شدن در ظلمت نجات می‌دهد.

او ادامه داد: اگر آحاد جامعه گرفتار تاریکی میشوند به این دلیل است که از مسیر تقوا خارج شده اند و حلال و حرام را مراعات نمیکنند. انسان متقی خدامحور است.

حجت الاسلام موحد، با اشاره بر حوادث آبان ماه امسال اظهار داشت: آنچه که کشور را از این فتنه و خطر بزرگ نجات داد، تقوایی است که در وجود و عمل رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که توانست سناریو عظیم فتنه جهانی را خنثی کند و هیچ ملتی به سعادت نمی رسد مگر این که ملبس به لباس تقوا باشدو مسئولین توجه داشته باشند که نباید جلسات را در وقت نماز برگزار کنند و بندگی خدا را در مقدمه امور بدانند.

خطیب موقت نماز جمعه شهر قدس با اشاره به روز دانشجو اذعان کرد: چهار ماه پس از کودتای ننگین بیست و هشت مرداد سی و دوو شهادت دانشجویان خروش دانشجویان آغاز شدو آمریکا خوی گرگ و درندگی دارد و به دنبال غارتگری در کشورهاست و میخواهد به تمام کشورها تسلط داشته باشد، اما با اتکا به ایمان و قرآن و اهل بیت و با داشتن امامین انقلاب، ابهت امریکا شکسته شده و نباید یک لحظه غفلت کرد و مسئولین باید آگاه باشند و نسبت به غارتگری دشمن نباید غفلت کنند.

او در ارتباط با هجرت نظامند و ساختارمند حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: حضرت معصومه سلام الله با هجرت کردن بستری برای تشکیل جهانی حضرت حجت فراهم کردند و شخصیتهای برجسته ای همراه ایشان بودند به برکت وجود حضرت معصومه(س)، قم خورشید نشر فرهنگ اسلام ناب محمدی است و از سراسر دنیا نمایندگانی در حوزه علمیه قم پرورش داده میشوند و هرکدام سفیر کشورشان هستند. قم کوفه‌ای کوچک است و پیش از ولادت حضرت این بشارت داده شد.

حجت الاسلام موحد در ادامه افزود: مساجد و مصلی ها سنگر دفاع از دین هستند و ائمه دین و فقها سنگربان آن هستند. در فتنه اخیر دشمنان به مساجد و مصلی حمله کردند و کتاب مقدس الهی را در مصلی شهر قدس به آتش کشیدند و به این مکان مقدس جسارت کردند. این فتنه بزرگ با شجاعت و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد. دشمن اصلی آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه موقت شهر قدس خطاب به مسئولین گفت: مسئولین کشور باید چشم، قلب و گوش خود را به فرمایشات و اطاعت از رهبری بدهند. مردم بصیر و آگاه و زمان شناس با حضور خود در صحنه‌های حق مشت محکمی به فتنه گران زدند و سنگرهای انقلاب را حفظ کردند ومسئولین به شکرانه خلق حماسه مردمی باید کمر همت ببندند، از شعاردادن وعده هایشان خارج شوند و گره از کار مردم بگشایند و به مردم خدمت کنندو مردم از مسئولین میخواهند که چشمشان به درون باشد نه به بیرون و گوششان به فرمان رهبری باشد.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار