قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در کاشان کاهش یافت

کاشان (پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از کاهش 15 درصدی قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در سطح عمده فروشی و مصرف کننده در بازار این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۴۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
قیمت گوشت گرم و تخم مرغ در کاشان کاهش یافت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان، مسعود خاندایی در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان کاشان اظهار کرد: جلوگیری از افزایش نرخ کالاها و خدمات پس از تغییر قیمت بنزین دستور کار این کارگروه است .
وی افزود: بر این اساس بهای هر کیلو تخم مرغ در فروشگاه های تعاونی مصرف به صورت کارتنی و عمده فروشی 80 هزار ریال و بهای خرده فروشی 85 هزار ریال و در سایر فروشگاه ها با قیمت 89 هزار ریال تعیین شد.
وی با اشاره به نصب مشخصات کامل شامل نوع، سهمیه و بهای نان در نانوایی های شهرستان کاشان، تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به اعلام بهای کالاها و خدمات باید به صورت دائمی نظارت داشته و هرگونه تغییرات را فوراً به اطلاع اعضای کارگروه تنظیم بازار برساند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: با تقویت گشت های ویژه بازرسی در طی مدت اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تاکنون ۱۲۵۰ واحد صنفی در صنوف مختلف مورد بازرسی قرار گرفته است.
خاندایی با بیان برخورد قانونی دستگاه های اجرایی ذیربط با تخلفات افزود: بازرسی ها به صورت فوق العاده تداوم خواهد داشت و شهروندان مستندات خود از گران فروشی و تخلفات صورت گرفته را حتما به دستگاه های نظارتی و سامانه ۱۲۴ بازرسی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار