صیدلو:توسعه دولت الکترونیک ، رضایت مردم ،صرفه‌جویی در وقت و از بین بردن فساد را به همراه خواهد داشت

تهران (پانا) - نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با روسای مناطق و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۳۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو:توسعه دولت الکترونیک ، رضایت مردم ،صرفه‌جویی در وقت و از بین بردن فساد را به همراه خواهد داشت

در این نشست محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انسانی همدل ،منسجم ،کم توقع و متخصص یکی از مهمترین سرمایه‌ها در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است، اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی در این استان کار بسیار بزرگی بود که به همت همکاران ، مدیران مناطق و مدیران مدارس به خوبی انجام شد .

او در ادامه جذب بیش از یک هزار نیروی حق التدریس از استانهای دیگر را از جمله کارهای مهم این استان در زمینه ساماندهی نیروی انسانی دانست و افزود: شهرستانهای استان تهران با بیش از یک میلیون دانش‌آموز و ۴۶ هزار همکار فرهنگی یکی از استانهای مهم کشور درحوزه آموزش و پرورش می باشد.

صیدلو با اشاره به اینکه شهرستان شهریار با ۱۶۳ هزار نفر دانش آموز بزرگترین منطقه آموزشی کشور محسوب می شود، گفت: شهر قدس نیز به عنوان متراکم ترین شهرستان در سطح کشور در این استان قرار داردکه نیازمند توجه مسئولین در این رابطه است.

این مقام مسئول شهرستانهای استان تهران را مهاجرپذیرترین استان کشور به دلیل مجاورت پایتخت و همچنین ساخت و سازهای مسکن مهر دانست و بیان داشت: یک چهارم دانش آموزان اتباع کشور در این استان مشغول به تحصیل می باشند که چیزی بالغ بر چهار هزار کلاس درس در اختیار آنها قرار گرفته است .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید به کار تیمی و گروهی اعتقاد داشته باشیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، تصریح کرد:هنر ما باید درجمع کردن و همراه کردن باشد و هر چقدر از سیاست دور شویم و وظیفه اصلی خود یعنی تعلیم و تربیت را در صدر قرار دهیم به عزت آموزش و پرورش اضافه کرده ایم .

صیدلو با اشاره به اینکه کار مدیران نباید صرفاً گزارش دادن باشد گفت: مقبولیت مسئول در بین جامعه مخاطبین بسیار مهم است و اگر همدلی لازم شکل نگیرد مشکلات حل نخواهد شد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر اینکه باید توسعه دولت الکترونیک را به شکل جدی دنبال کنیم خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک ، رضایت مردم ،صرفه‌جویی در وقت و از بین بردن فساد را به همراه خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار