اجرای طرح امین در مدارس شهرستان جوین

جوین (پانا)- کارشناس قرآن،عترت و نماز اداره آموزش وپرورش جوین گفت:طرح«امین»طرحی است که روحانیان به صورت نیمه وقت،یا تمام وقت درمدارس فعالیت فرهنگی و تربیتی داشته باشند وبرای این هدف روحانیان باید متناسب با نیازهای پایه های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم آموزش ببینند و گزینش شوند.

کد مطلب: ۹۷۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  طرح امین در مدارس شهرستان جوین

مهدی فضایلی افزود: پاسخ به نیازهای روزخانواده ها،دانش آموزان و فرهنگیان به ویژه در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم از وظایف این روحانیون در مدارس می باشد.خوشبختانه به دلیل بودن حوزه خواهران و برادران در این شهرستان موقعیت حضور مبلغان طرح امین در مدارس ما ایجاد شده.امسال نیزطبق سنوات قبل مبلغان طرح امین درحدود سی مدرسه مامشغول بکار می باشند.که این فعالیتها در غالب نماز جماعت ظهر مدارس روزانه و نمازصبح و مغرب وعشای مدارس شبانه روزی می باشد.

وی ادامه داد: در بحث تولید محتوا نیز تکنیک های مختلفی در آموزش و پرورش و کانون های فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد که مبلغان این طرح می توانند درمدارس با کمک معاونین پرورشی،مشاوران و مربیان اجرا نمایند.

در این خصوص هردو ماه جلسه هم اندیشی مبلغان طرح امین در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار می شود، که خود باعث بالا بردن سطح عملکردو همچنین تبادل ارتباط بین آنها شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار