استاندار آذربایجان شرقی: بیشترین ثبت نام کنندگان در گروه سنی 35 تا 45 سال هستند

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی گفت که بیشترین ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گروه سنی 35 تا 45 سال هستند که این گروه سنی تجربه و توانمندی کافی برای نمایندگی مجلس را دارند.

کد مطلب: ۹۷۳۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: بیشترین ثبت نام کنندگان در گروه  سنی 35 تا 45 سال هستند

محمدرضا پورمحمدی در بازدید از ستاد انتخابات تبریز، اسکو و آذرشهر و روند ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تا امروز که سه روز از آغاز ثبت‌نام گذشته فرآیند ثبت نام کاملا آرام پیش می رود و هیچ گونه مشکلی در روند ثبت نام داوطلبین در هیچ یک از حوزه های انتخابیه در سطح استان پیش نیامده است.

وی افزود: تعداد داوطلبینی که تا کنون در سطح استان ثبت نام کرده اند 136 نفر هستند که 65 نفر آن ها در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نام نویسی کردند که در مقایسه با روند ثبت نام در دوره های گذشته تقریبا هماهنگ است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تعداد داوطلبین زن در استان 15 نفر هستند و در تبریز 9 نفر هستند و از نظر ترکیب سنی بیشترین ثبت نام کنندگان در گروه سنی 35 تا 45 سال هستند که این گروه سنی تجربه و توانمندی کافی برای نمایندگی مجلس را دارند.

پورمحمدی افزود: در سطح کشور تعداد ثبت نام کنندگان افزایش 20 درصدی دارد که علت عمده آن افزایش نیروهای جوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است و برآورد ما نیز این است که تعداد داوطلبین در استان نیز در روزهای پایانی افزایش داشته باشد.

وی گفت: مراحل ثبت نام الکترونیکی است و از داوطلبین می‌خواهیم که ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستور العمل های خاصی برای تبلیغ داریم و دستگاههای نظارتی این روند را مراقبت می کنند تا در چارچوب قانون باشند ولی این که داوطلبی هزینه های آنچنانی برای تبلیغ داشته باشد نماینده خوبی برای مردم نخواهد بود و محل تردید است که از کجا این همه هزینه را آورده است ولی در حد معقول باید هزینه کند و در محافل و مجامع حضور یابد و برنامه های خود را ارایه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار