روزهای تلخ ستاره‌ای که هو شد؛ آقای گل پرسپولیسی‌ها به یک قدمی جدایی رسید

تهران (پانا) – علی علیپور که تا همین چند ماه پیش یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیسی‌ها بود و امید شماره یک گلزنی برای این محسوب می‌شد، این روزها وضعیت خوبی در قهرمان ایران ندارد.

کد مطلب: ۹۷۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
روزهای تلخ ستاره‌ای که هو شد؛ آقای گل پرسپولیسی‌ها به یک قدمی جدایی رسید

این مهاجم جوان پیش از آغاز جدید با مطرح کردن پیشنهاد اروپایی، استارت سرد شدن رابطه‌اش با هواداران را زد و سرانجام با زدن پنالتی چیپ در دیدار با ماشین‌سازی بر سردی این رابطه افزود و پس از این بازی از سوی هواداران با شعار « حیا کن، رها کن» مواجه شد.

در کنار این حواشی ،علیپور با تمدید نکردن قراردادش زمینه جدایی از پرسپولیس را رقم زده است. آقای گل سابق پرسپولیسی‌ها تنها تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد و به رغم اینکه از سوی محمد حسن انصاری‌فرد با پیشنهاد برای تمدید قرارداد روبرو شده، به این پیشنهاد فعلا پاسخ مثبت نداده و به همین علت با ادامه این روند او تا چند هفته دیگر از پرسپولیس جدا خواهد شد.

هر چند تا پایان مدت قرارداد علیپور با پرسپولیس 5 ماه زمان باقی مانده است، اما با توجه به اینکه جدا شدن علیپور به عنوان بازیکن آزاد برای پرسپولیس سودی نخواهد داشت، در صورت عدم تمدید قرارداد او در نیم فصل مانند مهدی طارمی ترانسفر می‌شود تا حداقل پرسپولیسی‌ها بتوانند بخشی از مبلغ خرید مهاجم خارجی را بدست آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار