بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور در لرستان راه‎‌اندازی شد

خرم‎آباد (پانا) - بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور در لرستان با حضور نائب رئیس و مدیرعامل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان راه‎اندازی شد.

کد مطلب: ۹۷۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان کشور در لرستان راه‎‌اندازی شد

به گزارش پانا، رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان در آیین تاسیس بنیاد خیرین لرستان حامی دانشگاه فرهنگیان کشور در سالن جلسات دانشگاه فرهنیگان خرم آباد بیان کرد: خیران ظرفیت بسیار خوبی در راستای تقویت بنیه فرهنگی و دانشگاهی کشور هستند و استفاده از این ظرفیت در سطح آموزش عالی امری ضروری است.

علی جودکی با بیان اینکه شعبه های استانی این بنیاد در حال تاسیس است، اظهار داشت: هیات مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان لرستان نیز تعیین می شود.

جودکی ادامه داد: در راستای بهینه سازی شرایط فیزیکی و معنوی دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی و ادامه روند کار این بنیاد تلاش می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: امسال ۵۲۳ نفر در پنج رشته آموزش ابتدایی، تاریخ، علوم اجتماعی، الهیات و معارف اسلامی و زبان عربی پذیرش شد.

جودکی افزود: دانشگاه فرهنگیان از سال ۹۱ بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و توانست در حوزه های مختلف با دانشگاه های تراز اول کشور به رقابت بپردازد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی ماهر و کارآزموده با ارزش ترین ثروت یک جامعه است تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مرکز علمی ماموریت گرا موظف به جذب و پرورش نیروی ماهر مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از دانشجویان این دانشگاه رتبه های برتر کنکور هستند، یاد آور شد: بر اساس تحقیقات میدانی و نظرات کارشناسی، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جزو بهترین معلمان هستند.

جودکی افزود: پذیرفته شدگان مرد در این دانشگاه بدون استثنا از معافیت خدمت سربازی برخوردار می شوند و از بدو ورود به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند و تمام دوران تحصیل پذیرفته شدگان این دانشگاه جزء سنوات خدمتی آن ها محسوب می شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه این دانشگاه در لرستان دارای چهار شعبه است اظهار داشت: افزود:که یک مرکز برادران و یک مرکز خواهران در خرم آباد، یک مرکز برادران در الیگودرز و یک مرکز خواهران در بروجرد فعال است.

جودکی افزود: سال گذشته یک هزار و ۹۱ دانشجو در این دانشگاه در رشته های آموزش ابتدایی و تاریخ تحصیل کردند.

وی با تاکید بر ضرورت جذب نیروهای نخبه در دانشگاه فرهنگیان جهت ارتقا سطح علمی و توانمندی ادامه داد: تا کنون سه دوره از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان لرستان فارغ التحصیل شده است.

وی عنوان کرد: اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان لرستان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار