برگزاری پیش اجلاس نماز در نواحی و مناطق استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ازبرگزاری جلسات پیش اجلاس نماز در نواحی و مناطق این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اجلاس نماز در نواحی و مناطق استان اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی ضمن اشاره به ابلاغ وزیر آموزش و پرورش در خصوص برگزاری پیش اجلاس های نماز قبل از برگزاری اجلاس سراسری نماز در سراسر کشور گفت: با عنایت به تاثیر برنامه های معنوی در تسریع حرکت رو به رشد و تربیت دینی آینده سازان ایران اسلامی، مطابق برنامه ریزی های انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان و با مشارکت ائمه جمعه، استاندار و فرمانداران نواحی و مناطق و ستاد اقامه نماز استان، پیش اجلاس های نماز در نواحی و مناطق استان اردبیل در حال برگزاری است.

او هدف اساسی این برنامه جریان سازی فرهنگی در مدارس، نواحی و مناطق عنوان کرده و اظهار داشت: این اجلاس در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در مدارس برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان افزود: برنامه های نماز اداره کل با هدف پرورش روحیه تعبد الهی، التزام عملی به احکام و آداب اسلامی، تزکیه و تهذیب نفس و رشد فضایل، مکارم اخلاقی، استفاده از روش های تربیتی صحیح در تربیت دینی دانش آموزان اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار