تجلیل از 178 خیر مدرسه یار منطقه زبرخان

پانا (زبرخان) - با حضور هاجر چنارانی نماینده مردم شهرستان های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، مدیراداره آموزش و پرورش زبرخان،امام جمعه شهر قدمگاه و دیگر مسئولین ادارات زبرخان از 178 خیر مدرسه یار این منطقه در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری شهر قدمگاه تجلیل و قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 178 خیر مدرسه یار منطقه زبرخان

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان ضمن تشکر و خیرمقدم به خیرین مدرسه یار، افزود: آموزش پرورش جایگاه تعلیم تربیت است و اگر میخواهیم جامعه رشد کند باید آموزش و پرورش را تقویت کنیم.

سید مجتبی تاراش با اشاره به اینکه اگر مدارس تقویت شوند بالطبع مسائل دادگاهی و پرونده قضایی کمتری خواهیم داشت، تصریح کرد:یزد از جمله استان هایی است که پرونده قضایی کمتری دارد که این موضوع بخاطر این است که به بحث آموزش وپرورش توجه خاصی می شود و البته هشتاد درصد مدارس یزد به دست

تاراش بیان کرد: آموزش و پرورش زبرخان در این چند سال به همت خیرین محترم و بدون بوجه دولتی شروع به ساختن حدود 23نمازخانه کرد و امیدواریم اداره آموزش پرورش زبرخان توسط خیرین محترم در کشور برترین شود.

حجت الاسلام و المسلمین گرمابی نیز در این همایش گفت: سرگرم شدن به مال و دارایی و رفاه جسمانی سبب می شود که انسان از آخرت غافل شود ولی کمک به همنوع و انجام کارهای خیر باعث نورانیت دل می شود.

امام جمعه شهر قدمگاه کمک به آموزش و پرورش را یکی از مهمترین کارهای خیر و خداپسندانه دانست و به خیرین مدرسه یار تبریک گفت که توانسته اند قسمتی از مال و ثروت خود را در مدارس هزینه نمایند.

وی افزود: ما دردهایی درجامعه داریم که باید روی آن ها بیشتر کارکنیم و با توجه به حدیث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، شش درد است که جامعه اسلامی و امت مرا فرار می گیرد که اولین درد کار بیهوده، دوم ناشکری، سوم ثروت را به رخ هم کشیدن، چهارم چشم و هم چشمی، پنجم دروی ازیکدیگر، ششم حسادت است و زمانی که جامعه دچار این دردها شود دچار هرج و مرج می شود و وظیفه ما این است که از این موارد دوری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار