مدارس ابتدایی همدان روز سه‌شنبه تعطیل است

همدان (پانا) -  به علت برودت هوا و پیش‌بینی ریزش برف، برخی از مدارس استان همدان در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

کد مطلب: ۹۷۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ابتدایی همدان روز سه‌شنبه تعطیل است

به گزارش اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش همدان به علت برودت هوا و پیش‌بینی ریزش برف، برخی از مدارس این استان در نوبت صبح و بعدازظهر روز /سه‌شنبه/ تعطیل شد.

در این گزارش آمده است: با توجه به برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی در خصوص ریزش برف، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی سراسر استان در نوبت صبح و بعدازظهر روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه تعطیل است.

شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار کنند.

به گفته کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان سامانه بارشی از عصر دیروز /یکشنبه/ وارد استان شده و از امروز به صورت بارش باران و همچنین ریزش برف در برخی از ارتفاعات این استان فعالیت می‌کند.

محمدحسن باقری‌شکیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، ابری تا تمام ابری، همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق، ریزش برف در ارتفاعات و وزش موقت باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سرعت حرکت این سامانه و بارش‌های آن ضعیف است و بیشتر موجب ابرناکی آسمان می‌شود، بیان کرد: این سامانه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان فعال است و روز چهارشنبه آسمان همدان را ترک می‌کند.

وی با بیان اینکه ابرناکی هوا موجب کاهش دمای هوای بیشینه استان می‌شود، عنوان کرد: در پی فعالیت این سامانه دمای بیشینه بیشتر نقاط استان بین ۶ تا هشت درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

نزدیک به ۲۹۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار