۴۰۰ مدرسه در خوی مجری طرح از مدرسه تا مسجد هستند

ارومیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: طرح از مدرسه تا مسجد در ۴۰۰ مدرسه خوی با مشارکت بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۲۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
۴۰۰ مدرسه در خوی مجری طرح از مدرسه تا مسجد هستند

لطف‌الله حسین علیزاده در اجلاسیه نماز در این شهرستان افزود: اشاعه فرهنگ نماز عمده‌ترین هدف از اجرای این طرح بوده و در راستای توسعه فرهنگ نماز، نمازخانه ۳۰۰ باب مدرسه در این شهرستان شاداب‌سازی شده و در ۲۰۰ مدرسه وضوخانه احداث شده‌است.

وی ادامه داد: اجلاسیه نماز در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت اخلاقی و اجتماعی نسل جوان موثر است.

وی تلاش برای تحقق اهداف و دستورات قرآنی و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نماز و ایجاد حساسیت نسبت به اقامه نماز را از اهداف برگزاری این اجلاسیه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه خوی نیز در این اجلاسیه اظهار داشت: نماز یک فضیلت بی‌بدیل است و اثر بازدارندگی نماز از جمله ویژگی‌های اقامه حقیقی این فریضه الهی است که با اشاعه و ترویج فرهنگ نماز می‌توان شاهد رشد و توسعه جامعه بود.

وی اقامه نماز اول وقت را ضروری بیان کرد و افزود: نماز تنها سلاحی است که انسان را در برابر شیطان ایمن نگه می‌دارد و موجب کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

تشکیل چهار کارگاه تخصصی در جهت اشاعه عمومی نماز با مشارکت مبلغان و مربیان قر آن و دانش‌آموزان از جمله بخش‌های این اجلاسیه یک‌روزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار