جلسه کنوانسیون حقوق کودک شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - جلسه کنوانسیون حقوق کودک شهرستان تربت حیدریه با حضور نمایندگان ادارات و با محوریت ارتقای فعالیت های علمی, آموزشی و پژوهشی در محل اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کنوانسیون حقوق کودک شهرستان تربت حیدریه برگزار شد

جلسه کنوانسیون حقوق کودک شهرستان تربت حیدریه با حضور نمایندگان ادارات و با محوریت ارتقای فعالیت های علمی, آموزشی و پژوهشی در محل اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تربت حیدریه در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیت های اداره آموزش و پرورش در راستای حقوق کودکان پرداخت

حسین رجبی گفت: یکی از رویدادهای لذت بخش و فراموش نشدنی برای کودکان گام نهادن به محیط درس و آموزش است و از همین رو در مدارس ابتدایی مشق شب و تکلیف زیاد که دانش آموزان را از سایر فعالیت ها و تفریحاتش باز می دارد و از مصادیق کودک آزاری میباشد کاسته شده و به جای آن مشق زندگی و تکالیف مهارتی جایگزین آن شده است.

وی همچنین افزود: با توجه به اهمیت دوره پیش دبستانی و تاثیر این دوره بر مقاطع بعدی برای جذب نوآموزان و آگاه سازی والدین تلاش زیادی شده است که در همین راستا آموزش و پرورش تربت حیدریه توانست با جذب 2157 نوآموز در استان اول شود.

شناسایی دانش آموزان دیر آموز, کسب رتبه های اول کشوری در جشنواره جابربن حیان, کسب رتبه های کشوری در فعالیت های پژهشی و ... از دیگر موارد ذکر شده در راستای حقوق کودکان توسط معاون آموزش ابتدایی بود.

در این جلسه نمایندگان دیگر ادارات هم از فعالیت های نهاد خود در حوزه حقوق کودکان گزارشی ارائه دادند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار