اعلام آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در یزد

یزد(پانا)- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با تشریح دستاوردهای یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کیش گفت: در این نمایشگاه سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف از جمله چین و سوِئد تعدادی شرکت داخلی ضمن بازدید از غرفه این استان آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در یزد اعلام کردند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در یزد

علی نمازی افزود: در حاشیه برگزاری نمایشگاه، نشست و مذاکراتی در خصوص جذب سرمایه گذاری در استان با سرمایه گذاران خارجی انجام و زمینه ها ، فرصت ها، مشوق ها و راهنمایی لازم در این زمینه به طرف های خارجی ارائه شد.
وی اظهار داشت: حضور در این نمایشگاه دستاوردهای خوبی به همراه داشت و ظرفیت ها و فرصت های لازم را در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن، میراث فرهنگی و گردشگری و عمرانی شهری در قالب لوح فشرده، پوستر، برشور، عکس و فیلم معرفی شد.
وی استقبال از غرفه استان یزد در این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت های مختلف داخلی و خارجی فعال در حوزه سرمایه گذاری از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور داشتند.
وی با بیان اینکه استان یزد برای سومین بار در این نمایشگاه شرکت کرد و امسال حضور فعال تری نسبت به سالهای گذشته داشت برگزاری کارگاههای آموزشی در حوزه سرمایه گذاری و تامین مالی را از برنامه های جانبی نمایشگاه عنوان کرد.
نمازی گفت: شماری از مسئولان و مقامات استان و وزارت امور اقتصادی و دارایی از نمایشگاه بازدید کردند و تعدادی از نمایندگان دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد هم در نمایشگاه حضور فعالی داشتنند.
یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با هدف معرفی قابلیت های نهادهای مالی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، کمک به تشکیل سرمایه در اقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدیدترین روشهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری، از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار