برگزاری اولین شورای راهبردی پیش دبستانی شهر تهران

تهران (پانا) - محمدی، سرپرست اداره دوره اول ابتدایی در اولین شورای راهبردی پیش دبستانی شهر تهران برنامه های پیش دبستانی شهر تهران را با رویکرد وفاداری به کیفیت ها و در خاستگاه توجه به کرامت ذاتی کودکان، معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین شورای راهبردی پیش دبستانی شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، شورای راهبردی پیش دبستانی شهر تهران، با حضور اعضای اصلی،معاونان مناطق 4، 5، 13، 3 ،15 و 10 تشکیل جلسه داد. در این نشست تخصصی در خصوص تست مداخله ی بهنگام و برگزاری جلسات مشترک با حوزه معاونت پرورشی و بهره مندی از تخصص مشاوران آن حوزه، تخصیص اعتبار ویژه به مراکز پیش دبستانی مناطق روستایی با هدف حمایت در توسعه کمی و کیفی پیش دبستان، شفاف سازی شیوه نامه مراکز پیش دبستانی و مسائل مالی مطروحه در آن، تحلیل محتوای پیش دبستانی و تشکیل کارگروه ویژه، توانمند سازی مربیان و عدم بکارگیری مربیان با رشته های تحصیلی غیر مرتبط و نگاه ویژه به موضوع اختلالات یادگیری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمدی، سرپرست دوره اول و پیش دبستانی ضمن تبیین مفاد "رهنامه پیش دبستانی" مدل اجرای کیفی برنامه ها را به همه پرسی گذاشت تا مبتنی بر خرد جمعی بهترین نتیجه حاصل آید. وی اذعان داشت برنامه های پیش دبستانی شهر تهران منطبق با اصول و سیاست های وزارت متبوع با رویکرد وفاداری به کیفیت ها و در خاستگاه توجه به کرامت ذاتی کودکان و راه اندازی کمیته ها و تیم های تخصصی تا حصول نتیجه ی کیفی با امید و جدیت پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار