فرمانداراسلامشهر:پذیرش مسئولیت درشرایط کنونی کشور ما ازرزمندگی دردوران هشت سال دفاع مقدس سخت تراست

اسلامشهر (پانا) - مراسم تکریم و معارفه بخشدار احمدآباد مستوفی با حضور امام جمعه احمدآباد،فرمانداراسلامشهر و معاونین،اعضای شورای شهر و شهردار منطقه ،سایر مسئولین و اصحاب رسانه در سالن جلسات بخشداری احمد آباد مستوفی برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:پذیرش مسئولیت درشرایط کنونی کشور ما ازرزمندگی دردوران هشت سال دفاع مقدس سخت تراست

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با تشریح وقایع اخیر و انتخابات پیش روی اسفند 92اظهارداشت:دشمن سناریوی بزرگی را طراحی کرده بود که از پیاده شدن دموکراسی و مردم سالاری جلوگیری کند و انتخابات راتحت الشعاع این حوادث قرار دهد.

او در ادامه افزود:مردم ما در زمان جنگ تحمیلی و بمبارانهای رژیم بعث هم در انتخابات حضور حداکثری داشتند و اکنون نیز پس از چهل سال گذشتن از انقلاب اسلامی با حضوری شاد و پررنگ در انتخابات شرکت خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و ریاست جمهور که امروز درجنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم ،اذعان داشت:در تمامی رده‌ها مسئولین به این امر واقف هستند که مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند و دشمنان با دسترسی به گردش آزاد اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی و عملیات روانی سعی در بزرگنمایی مشکلات داشتند و این درحالی میباشدکه واقعیت غیر از این است و مردم ما از بصیرت و هوشیاری خاصی برخوردارند.

مرسلپور تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت و درراه حفظ استقلال و آزادی خود مقاوم و پایدار ایستاده و کشورهای دیگر هم مانند یمن،سوریه ،عراق و..البته از شرایط تحریم های اقتصادی ما بر خوردار نیستند ولی در راه آرمانهای خودمقاومت میکنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با نگاهی به پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد:پذیرش مسئولیت در شرایط کنونی کشور ما از رزمندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس هم سخت ترو دقیق تر میباشد و مسئول بایدبا برخورداری از ایثاربه معیارهای اخلاقی،خون شهدا،آرمانهای امام راحل ورهبری واجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید پایبند باشد.

مرسلپور با اشاره به شرایط خوب ایجاد شغل در سال گذشته و امسال درشهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد:بخشدار قبل احمدآباد مستوفی هم در طول دوران مسئولیت خود با هماهنگی خوب عمل کرد و امروز همه مسئولین ما به تکلیف عمل کرده و با صرف نظر از گرایش سیاسی و احترام به قانون برای مردم تلاش میکنند.

در بخش دیگری از این جلسه،حجت الاسلام طبایی امام جمعه احمدآباد مستوفی نیز در سخنانی با تبریک میلاد حضرت عبد العظیم حسنی (ع) اظهار داشت:جامعه پویابه مسئولین آن بستگی دارد و میبایست در بینش حق محور و در منش عقل گرا باشند.

او در ادامه گفت: قدرت مردم ما با حضور در صحنه‌های گوناگون ازاقتدار برخوردارندو امروز تولید و اشتغال مبحث مهم جامعه میباشد مسئولین ما هم میبایست در راستای رضایت مندی تلاش کنند و بدانند خدمت به مردم بالاترین نعمت است.

در این مراسم از زحمات بخشدار قبلی یقین لو تقدیر واحسان بهرامی نژاد با حکم استاندار تهران به عنوان بخشدار جدید احمد آباد مستوفی انتخاب شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار