سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات مورد توجه باشد

رشت (پانا) - استاندار گیلان در آستانه آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانداران استان گفت: چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات مورد توجه باشد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات مورد توجه باشد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ارسلان زارع در نشست فرمانداران با قدردانی از تلاش های آنان برای آماده سازی مراکز حوزه های انتخابیه، اظهار داشت: همواره باید به مولفه های سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت انتخابات توجه شود.

وی افزود: فرمانداران از تمامی ظرفیت های مختلف دستگاه های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، ائمه جمعه، رسانه ها، و مولفه های تأثیرگذار به منظور امید آفرینی، افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی بهره ببرند.

زارع، رعایت بی طرفی را اصل مهم در روند برگزاری انتخابات عنوان و تصریح کرد: رعایت بی طرفی و اجرای مر قانون به افزایش مشارکت در انتخابات نیز کمک می کند و همواره باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه اشراف به مباحث قانونی یاری گر فرمانداران در اجرای صحیح انتخابات است افزود: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران و مظهر اراده ی ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود است.

داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توانند از امروز تا شانزدهم آذر ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۸ برای ثبت نام به مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

داوطلبان برای سهولت ثبت نام و اجتناب از هرگونه معطلی به هنگام مراجعه برای ثبت نام، مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار