مهدی خادمی رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

برگزاری جشنواره تدریس تفکر و سبک زندگی

قم (پانا) - جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه با هدف ارتقاء کیفی شیوه های تدریس دبیران این درس برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی خادمی ، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنوراه خاطر نشان کرد: جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه با هدف ارتقاء کیفی شیوه های تدریس دبیران این درس برگزار می گرد.

خادمی در همین راستا افزود: اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس،تشویق و ترغیب دبیران به استفاده از روشهای مختلف یاددهی ،یادگیری،فراهم نمودن فضایی شاد و پویا جهت کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کاربست روشهای تدریس فعال و موثر،از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش قم گفت: کلیه دبیران علاقمند که در سال تحصیلی 99-1398تدریس این درس را بر عهده دارند می توانند با مراجعه به بخشنامه شماره550/132207/2500-29/8/1398اداره کل آموزش و پرورش استان و اطلاع از جزئیات این جشنواره در این جشنواره شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: علاقمندان پس از مطالعه دستورالعمل این جشنواره،طرح درس و فیلم تدریس خود را بر اساس فرمت های خواسته شده در دستورالعمل تا پایان دی ماه شخصا به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره امور تربیتی استان ارسال نمایند.

خادمی در پایان گفت: پس از دریافت آثار ارسالی به دبیرخانه و داوری آثار،8اثر (4اثر از آثار برگزیده پایه هفتم و4 اثر از آثار برگزیده پایه هشتم)به منظور شرکت در مرحله کشوری این جشنواره به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه آثار ارسالی به مرحله استانی که حداقل50درصد امتیاز لازم را کسب نمایند از طرف استان مورد تقدیر قرار می گیرند.همچنین مدارسی که دبیران تفکر و سبک زندگی شان در این جشنواره شرکت نمایند در ارزیابی پایانی فعالیت های پرورشی مدارس،امتیاز این بخش را کسب می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار