تاکید حزب الله بر تشکیل فوری دولت لبنان/ هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند

تهران (پانا) - جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با بیان "هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند" بر ضرروت تشکیل فوری دولت تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید حزب الله بر تشکیل فوری دولت لبنان/ هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند

به گزارش تسنیم از رسانه‌های لبنانی، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بعد از استعفای دولت کالاها گران شد و شاهد تورمی بی سابقه بودیم. همچنین لیره لبنان یک سوم ارزش خود را تقریبا از دست داد و برخی از شرکت‌ها و مؤسسات اخراج کارگران و کاهش حقوق آنها را آغاز کردند.

وی گفت که بحران همه مردم را بدون استثناء تحت تاثیر قرار داده است و در چنین شرایطی آیا نیاز نیست که دولت برخی از اقدامات را برای حل مشکلات مردم انجام دهد؟

نعیم قاسم اظهار داشت: وقتی بحران همه ملت لبنان را تحت تاثیر قرار داده است هیچ سیاستمداری نباید به پیروزی خود یا پیروزی حزب خود فکر کند.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان افزود: دولت‌های قبلی در لبنان سیاست‌های مشخصی برای اداره کشور نداشته اند و تراکم مشکلات کشور را به مرحله انفجار اجتماعی و اقتصادی رسانده است.

وی درباره تحولات اخیر گفت: ما به مرحله ای رسیدیم که باید طرف‌های داخلی در لبنان تصمیمی قاطعانه اتخاذ کنند.

نعیم قاسم با بیان "هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند" گفت: کسی که مسئولیت پایان دادن به بحران را بر عهده دارد نباید به دنبال تلف کردن وقت باشد و منتظر بنشیند زیرا مسائل روشن شده است و کشور به دولتی نیاز دارد تا به ساحل امنیت برسد.تحلیل|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان و مانورهای سیاسی حریری برای بازگشت به قدرت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار