شاملو: محفل انس با قرآن ضا‌من سعادت انسان در دنیا و آخرت است

تهران (پانا) - مهدی شاملو، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه19تهران در محافل انس با قرآن که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد، ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی را از مهم‌ترین برکات انس با قرآن کریم بیان کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: محفل انس با قرآن ضا‌من سعادت انسان در دنیا و آخرت است

با هدف کیفیت بخشی به مسابقات قرآن، عترت و نماز در منطقه19، محافل نورانی انس با قرآن باحضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه مهدی شاملو، مدیران، معاونین و مربیان تربیتی مدارس و دانش آموزان قاری و حافظ قرآنی مدارس منطقه در آموزشگاههای شاهد اطهر و شهید رجبی در روز پنجشنبه و جمعه برگزار شد.

دراین محافل قرآنی پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی، مهدی شاملو اظهار داشت: این محافل نورانی با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد انس و قرب جوانان و نوجوانان با کلام الهی برگزار می‌شود.

شاملو با بیان اینکه این محافل بر اساس برنامه‌های مشخص تدوین شده است، تصریح کرد: این محافل انس با قرآن شامل محورهای مختلفی است.

شاملو افزود: دارالقرآن شهید حاج داوود کریمی در منطقه 19 تهران به عنوان دبیرخانه برگزاری محافل و مسابقات قرآنی در دو سطح فرهنگیان و دانش آموزان فعالیت می کند و به همین دلیل هرساله میزبان قاریان و حافظان برجسته و ممتاز کشوری هستند.

شاملو تأکید کرد: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه‌های قرآن طراحی شده است، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد و رویکرد آموزش و پرورش نیز همواره در این مسیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار