سفیر ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران؛ کارخانه‌های شهرقدس از تکنولوژی بروز و برتر دنیا برخوردار است

شهرقدس (پانا) - سفیر ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران با هئیت همراه از پروژه‌های صنعتی شهرقدس بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۷۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سفیر ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران؛ کارخانه‌های شهرقدس از تکنولوژی بروز و برتر دنیا برخوردار است

آرتش تومانیان سفیر ارمنستان در جمهوری اسلامی ایران با هئیت همراه ازپروژه‌های صنعتی شهرقدس از جمله کارخانه‌های ماشین سازی، ماشین خاور‌میانه، دامدران، آسفالت، شن و ماسه طباطبایی و چند کارخانه دیگر بازدید به عمل آورد .

اودر رابطه با تکنولوژی موجود در کارخانه‌های شهرقدس بیان کرد: در طی بازدیدی که از چند پروژه صنعتی شهرقدس داشتیم از تکنولوژی بروز و برتر دنیا برخوردار بودند و فکر می‌کنم نه تنها امکان همکاری با ارمنستان بلکه می‌توانیم پا را فراتر گذاشته بتوانیم بین کشور‌های اورآسیا امکانات لازم فراهم شود و بتوان فعالیت اقتصادی داشته باشند.

سفیر ارمنستان افزود: ما در چند زمینه می‌توانیم همکاری داشته باشیم اولین مورد این است که شهرقدس از نظر بخش تولید، تولید انبوهی دارد همچنین کارخانه‌ها مرکز مطالعات دارند و می‌توانیم در این زمینه هم همکاری داشته باشیم.

آرتش تومانیان گفت: طی صحبتی که با مسئولین دانشگاه آزاد قدس داشته‌ایم کارهایی در زمینه فرهنگی انجام داده‌اند و در این زمینه هم می‌توانیم همکاری داشته باشیم و ارمنستان یکی از کشور‌های همسایه ایران که عضو کشور‌های اوراسیا است و مرز خشکی با ایران دارد، ما باید از این مزیت استفاده کنیم و آن را گسترش دهیم.

/خبرنگار:پردیس سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار