بیست و یکمین مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا)  - بیست و یکمین مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور با هدف آشنایی دانش آموزان با نحوه پناهگیری و خروج از محیط های آموزشی و بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی آنان در مواقع بحران و حادثه و ارائه آموزش های لازم در زمینه کمک های اولیه ، در مدارس شهرستان ابرکوه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین مانور سراسری زلزله همزمان با سراسر کشور در مدارس ابرکوه برگزارشد

درمراسم بیست ویکمین مانور ایمنی و زلزله ، دانش آموزان ابرکوهی آموخته های خود را درزمینه پناه گیری ، خروج اضطراری ، نجات مصدومین ، اطفاء حریق و ارائه کمک های اولیه به مصدومان را به نمایش گذاشتند .

دراین مراسم که دستگاههای آموزش و پرورش ، مدیریت بحران ، نوسازی مدارس ، هلال احمر ، اورژانس ، نیروی انتظامی و آتش نشانی در مدارس نمادین حضورداشتند پس از به صدا درآمدن آژیر زلزله دانش آموزان با توجه به آموزش هایی که فراگرفته بودند اقدام به پناه گیری و سپس خروج اضطراری از کلاس های درس نموده و درادامه همزمان با اطفاء حریق به وجود آمده و ایمن سازی به انتقال مصدومان پرداختند.

لازم به ذکر است ؛ 10 مدرسه شهرستان به صورت پایلوت انتخاب و مانور زلزله و کارگاه آموزشی با همکاری دستگاه های امدادی شهرستان در این آموزشگاه ها برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار