برگزاری نشست مدیران دبیرستانهای دوره اول آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - نخستین نشست مدیران دبیرستانهای دوره اول مقطع تحصیلی متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سال تحیصلی جاری، در تالار هم اندیشی وحدت این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مدیران دبیرستانهای دوره اول  آموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این نشست غلامرضا معینی‌فرد سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در سخنانی هدف از برگزاری نشست یک روزه مدیران مدارس را ارائه طرح ها و برنامه‌های یکساله ویژه اجرا در دبیرستانهای دوره اول مقطع تحصیلی متوسطه عنوان کرد.

او در ادامه گفت: این طرحها شامل،جشنواره نوجوان خوارزمی، ایران مهارت، برنامه ویژه مدارس، طرح تعالی و خواهر خواندگی مدارس میباشد.

معینی‌فرد افزود: دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های نحوه برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم دانش آموزان نیز علاوه بر تشریح طرحهای گفته شده، در این نشست برای استفاده مدیران دبیرستانهای دوره اول مقطع تحصیلی متوسطه نقد و بررسی شد.

در این نشست که با حضور 40 نفر از مدیران دبیرستانهای دوره اول مقطع تحصیلی متوسطه برگزار شد، مراد شجاعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مهدی ایلکا کارشناس مسئول حراست، حمیدرضا خال کارشناس مسئول مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش، نیره حدیدیان کارشناس مسئول و مجتبی غلامی کارشناس آموزش دوره اول مقطع تحصیلی متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری حضور داشتند.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار