همزمان با سراسر کشور؛

مانور سراسری زلزله در مدارس آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - آیین استانی مانور سراسری زلزله با حضور کلیه نهادهای خدمات رسان، امدادی و انتظامی در دبیرستان ۱۳ آبان ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مانور سراسری زلزله در مدارس آذربایجان غربی برگزار شد

آیین استانی مانور سراسری زلزله صبح امروز با حضور کلیه نهادهای خدمات رسان، امدادی و انتظامی در محل دبیرستان ۱۳آبان ارومیه برگزار شد.

محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این برنامه اظهار داشت : ایران اسلامی سرشار از منابع انسانی و طبیعی است و لازمه بهره برداری صحیح از این منابع نیازمند آموزش هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مانور زلزله با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور در ۵ هزار مدرسه استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش های مدون و مستمر نیاز است و آموزش و پرورش بهترین مکان برای این آموزش ها می باشد؛ افزود: حاکمیت، خانواده و رسانه ارکان نظام تعلیم و تربیت هستند.

این مقام مسئول گفت: آموزش و پرورش در مسیر آموزش و تربیت نیازمند مشارکت کلیه نهادهای فرهنگی و اجتماعی و خدمات رسان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان کرد: توان تأثیر پذیری بالا در دانش آموزان یک فرصت برای انتقال آموزش های لازم جهت حضور موثر و مفید در جامعه است.

امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز گفت: فرهنگ سازی در راستای کاهش خسارات حوادث طبیعی یک راهبرد در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه مقاوم سازی و رعایت اصول مهندسی در ساخت و سازها ضروریست؛ افزود: برگزاری دوره های آموزشی ویژه مواجهه اصولی با حوادث در مدارس بسیار موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار