رییس جمهوری: خط راه آهن کشور از 11 هزار کیلومتر به 14 هزار کیلومتر رسیده است

راه آهن بستان آباد تا تبریزدر سال آینده به بهره بردای می رسد

تبریز (پانا)- رییس جمهوری گفت راه آهن از 11 هزار کیلومتر در دولت تدبیر و امید امروز به 14 هزار کیلومتر رسیده و این نشان دهنده حرکت های خوب در زمینه ریلی کشور است.

کد مطلب: ۹۷۱۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس جمهوری: خط راه آهن کشور از 11 هزار کیلومتر به 14 هزار کیلومتر رسیده است

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در آیین افتتاح خط راه آهن میانه - بستان آباد بیان کرد: مرداد ماه امسال در خدمت مردم بستان آباد قول دادم هر موقع پروژه راه آهن میانه بستان آباد آماده شود دوباره خواهم آمد و امروز خوشحالم که در خدمت مردم شریف بستان آباد هستم.

وی ادامه داد: البته این مسیر باید تا تبریز ادامه پیدا کند و امروز هم به وزیر راه و شهرسازی تاکید کردم سال آینده شاهد افتتاح خط راه آهن بستان آباد به تبریز باشیم تا مردم بتوانند راحت تر و در مسیر کوتاه تر به مقاصد خود برسند.

رییس جمهوری ادامه داد: خوشحالم که خط راه آهن میانه - بستان آباد دوخطه شد و این آغاز خوبی برای آینده راه آهن کشور خواهد بود. خط راه آهن از 11 هزار کیلومتر در دولت تدبیر و امید امروز به 14 هزار کیلومتر رسیده و این نشان دهنده حرکت های خوب در زمینه ریلی کشور است.

روحانی گفت: به مردم قول داده بودم که برخی استان ها همچون همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گیلان و آذربایجان شرقی به راه آهن سراسری متصل شوند و خوشحالم که امروز وعده ما در این استان تحقق یافته و از وزیر راه و شهرسازی می خواهم تا تا پایان دولت تمامی وعده ها را عملی کنند.

وی گفت: مردم در بخش هایی همچون صنعت، کشاورزی و خدمات فعالیت دارند هرچند که دولت هم در حد توان خود در این زمینه ها تلاش می کند ولی آماده کردن زیر ساخت های کشور همچون راه سازی، اتوبان سازی، مسیر سازی و لوله کشی گاز، ارتباطات، تلفن و... در توان مردم نیست و دولت این مهم را برعهده دارد هرچند امروزه برخی شرکت ها نیز در این زمینه ها پای کار می آیند و تلاش می کنند.

رییس جمهوری بیان کرد: از سال 92 تا کنون طرح های خوبی در زمینه های عمرانی و خدماتی در بستان آباد انجام گرفته و حدود 1500 میلیارد تومان برای طرح های تولید هزینه شده و حدود 300 طرح عمرانی اجرایی نیز عملیاتی شده که یکی از پروزه های مهم، راه آهن میانه بستان آباد بود و امروز افتتاح شد. ادامه این مسیر تا تبریز جزو برنامه های دولت است.

روحانی یاد آور شد: مردم آذربایجان همیشه پشت رهبر معظم انقلاب بودند و از نظام و امنیت کشور دفاع کرده اند.آنها جلوی بدخواهان ایستاده اند و با زمان شناسی و هوشیاری به صحنه آمده اند و هر وقت مشکلی در زمینه رشد و آبادانی و امنیت کشور به وجود آمده پیش قدم بوده اند.

وی ادامه داد: در بازدید از روستای دستجرد با خانوده ای که منزل خود را در زلزله اخیر از دست داده بود دیدار کردم و متوجه شدم که این خانواده سه فرزند خود را تقدیم انقلاب در دوران دفاع مقدس کرده است. این مردم دلاور در کنار انقلاب بوده و هستند و ما نیز با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار