بازیکن ایرانی تیم سابقش را به روزگار سیاه نشاند

تهران (پانا) – ماجرای انتقال نافرجام سامان قدوس به باشگاه اسپانیایی هوئسکا باعث شد تا باشگاه سابق هافبک تیم ملی فوتبال ایران با ضربه‌ای بزرگ روبرو شود که در تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بازیکن ایرانی تیم سابقش را به روزگار سیاه نشاند

سامان قدوس که با درخشش در فصل 2018 لیگ برتر فوتبال سوئد در تیم اوسترشوند، توانسته بود نظر اروپایی‌ها را به خود جلب کند، در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته با تیم اسپانیایی هوئسکا که به لالیگا صعود کرده بود قرارداد امضا کرد اما در فاصله چند روز پس از امضا این قرارداد، راهی فرانسه شد و به صورت رسمی به تیم آمیان پیوست، ماجرایی که با شکایت باشگاه اسپانیایی از سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند روبرو شد و در نهایت منجر به صدور رای شد.

در رای صادر شده فیفا که توسط CAS هم تایید شد، سامان قدوس به مدت 4 ماه از حضور در دیدارهای رسمی فوتبال محروم شد. همچنین در بخش دیگری از این رای محرومیتی سنگین‌تر برای باشگاه مبدا یعنی اوسترشوند در نظر گرفته شد. براساس حکم فیفا، این باشگاه سوئد از 2 پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد بود و همچنین باید 4 میلیون یورو جریمه بدهد.

در حالی که به نظر می‌رسید مهم‌ترین گزینه‌ای که باشگاه اوسترشوند را آزار دهد، محرومیت از نقل و انتقالات باشد اما جریمه فیفا کار آنها را سخت کرده است.

براساس اخباری که رسانه‌های معتبر سوئدی منتشر کرده‌اند، باشگاه اوسترشوند به علت بدهی مالی، نتوانست مجوز حضور در لیگ برتر سوئد را بدست آورد و به همین علت، به دسته اول فوتبال سوئد سقوط کرد و باید در فصل 2020 برای صعود به لیگ برتر بجنگد و البته در مدت حضور در دسته اول باید تلاش کند جریمه فیفا را به صورت کامل تصفیه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار