یک روز بانشاط ونمایش دردبستان پسرانه الهام شریعت کاشمر

کاشمر(پانا)-یک روز نمایشی با حضورهنرمند پیشکسوت فرهنگی در دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه برگزار شد

کد مطلب: ۹۷۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
یک روز بانشاط ونمایش دردبستان پسرانه الهام شریعت کاشمر

سعید مغانی نژادکارگردان ومسئول گروه نمایش در جمع دانش اموزان علاقمند نمایش وبازیگری گفت:مدرسه پایگاه و منبع کشف استعداد ها و مخصوصا تاتر است و هنر تاتر شهرستان با حصور فعال دانش اموزان رشد کرده و بهترین مکان برای پرورش استعداد ها مدرسه است.

مغانی نزاد افزود:در سال گدشته رشته نقالی و نمایش نامه خوانی نیز به فهرست مسابقات فرهنگی و هنری ابتدایی اضافه شد که فزصت بسیار خوبی برای علاقمندان است تا خود را نشان دهند

وی از همه دانش اموزانی که بازیگری را دوست دارند خواست که از فرصت هایی که در این مقطع ابتدایی دارند استفاده کنند و به یادگیری و اجرای نمایش در کلاس و مدرسه با استفاده از متن ها و داستان های موجود در کتاب های درسی خود بپردازند زیرا این فرصت در مقاطع بالاتر کمتر است.

هنر مند فرهنگی در ادامه به اجرای یک داستان پرداخته و مواردی که برای بازیگری در صدا و حرکت و خلاقیت مهم است را نوضیح داده و از علاقمندان خواست که برای جلسه انتخاب گروه خودرا اماده کنند.

گفتنی است دبستان پسرانه الهام شریعت روستای فروتقه در سه سال گدشته در نمایش صحنه ای و نمایش عروسکی ودر سال قبل علاوه برآنها در نقالی و نمایشنامه خوانی نیز مقام های برتر شهرستان را از ان خود کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار