شرکت 400 دانش آموز یزدی در دوره اقدامات ایمنی زلزله

یزد(پانا) - رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: دانش آموزان یزدی در مرکز ملی آموزش و مهارت آموزی پدافند غیر عامل با اصول و اقدامات ایمنی هنگام رخداد زلزله آشنا شدند.

کد مطلب: ۹۷۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 400 دانش آموز یزدی در دوره اقدامات ایمنی زلزله

احمد دهقان گفت: دوره‌ی آموزشی ایمنی و آمادگی در برابر زلزله، با حضور دانش آموزان دختر و پسر در کلیه مقاطع تحصیلی، در مرکز ملی آموزش و مهارت آموزی پدافند غیر عامل یزد برگزار شد.

او با اشاره به اینکه آموزش و پیشگیری مهمترین عامل برای مدیریت بحران است، افزود: ۴۰۰ دانش اموز یزدی در این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی نکات ایمنی هنگام زلزله را فرا گرفتند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد هدف از برگزاری این کارگاه را آگاه سازی و آشنایی دانش آموزان با زلزله و چگونگی مواجهه با آن و نیز آموزش نکات ایمنی در زمان‌های قبل، هنگام و بعد از وقوع زلزله عنوان نمود.

او ادامه داد: در این کارگاه، مربیان اورژانس، آتش نشانی و پلیس اصول و اقدامات ایمنی هنگام رخداد زلزله را به دانش آموزان آموزش دادند.

دهقان تصریح کرد: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی، ششم آذر ماه به صورت همزمان در یک صد و ۱۰ مدرسه استان به صورت پایلوت برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار