به علت ثبت بیشترین زلزله استان دربهاباد

آیین استانی مانور زلزله به صورت نمادین در بهاباد برگزار می شود

یزد(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد گفت : به علت ثبت بیشترین زلزله استان دربهاباد، آیین استانی مانور زلزله به صورت نمادین دریکی از مدارس بهاباد برگزار می شود .

کد مطلب: ۹۷۱۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین استانی مانور زلزله به صورت نمادین در بهاباد برگزار می شود

" عباسعلی دانافر" از برگزاری مراسم نمادین مانور زلزله دربهاباد خبرداد و گفت: برای اولین باری است که مراسم نمادین استانی مانور زلزله در خارج از مرکز استان برگزار می شود .

"دانافر " علت انتخاب بهاباد را ناشی از ثبت بیشترین تعداد زلزله استان در این شهرستان دانست و گفت : بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در ۱۱۰ مدرسه استان 6 آذرماه برگزار خواهد شد .

وی از انجام هماهنگی لازم با دستگاههای استانی مرتبط با برگزاری مانور اعم از اورژانس، نیروی انتظامی، هلال احمر و ... جهت آموزش دانش آموزان، مربیان و کادر مدارس پایلوت خبر داد و گفت:

برگزاری جلسه با عوامل برگزارکننده مانور در شهرستان بهاباد، تعریف دوره ۳۰ ساعته آموزشی ویژه مدیران مدارس با عنوان اصول مدیریت بحران در آموزش و پرورش و هماهنگی لازم جهت برگزاری دوره
از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.
گفتنی است در این مانور مدارس به عنوان مراکز محوری محله برای اسکان اضطراری و مدیریت حوادث پس از بحران در نظر گرفته خواهند شد و به نوعی همسایه های مجاور مدارس درگیر این مانور خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار