آلودگی هوا، مدارس اصفهان و 10 شهرستان را به تعطیلی کشاند

اصفهان (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس در روز پنجم آذرماه به دلیل افزایش غلظت آلاینده های موجود در هوای اصفهان و 10 شهرستان اطراف خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آلودگی هوا، مدارس اصفهان و 10 شهرستان را به تعطیلی کشاند

منصور شیشه فروش با اشاره به افزایش غلظت آلاینده های موجود در هوای اصفهان تا عدد157 AQI(شاخص کیفیت هوا)، افزود: این وضعیت، کیفیت هوای کلان شهر اصفهان و 10شهرستان اطراف را به وضعیت ناسالم برای عموم رسانده و برهمین اساس در روز پنجم آذرماه، تمام مهدهای کودک، واحدهای پیش دبستانی، دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم در نواحی 6گانه شهر اصفهان و شهرستان های زرین شهر، فولادشهر، باغبهادران، خمینی شهر، نجف آباد، شاهین شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و سجزی تعطیل خواهند بود.

وی همچنین از کنترل محدوده طرح ترافیک و تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد برگه معاینه فنی و اعمال قانون توسط پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و افزود: تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس با هدف ماندن در منازل انجام شده و توصیه می شود گروه های حساس و کودکان در روز سه شنبه در منزل بمانند و از رفت و آمد در فضاهای عمومی خودداری کنند.

شیشه فروش شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی توصیه کرد و گفت: تا زمانی که پایداری جو ادامه داشته و غلظت آلاینده های جوی سنگین است، ورزش در فضای باز نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار