در گفت و گو با پانا

مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی خبر داد: پرداخت کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی به 925 نفر در مناطق زلزله زده سراب و میانه

هیچ کلاس درسی در مناطق زلزله زده تعطیل نیست

تبریز (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از پرداخت کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی به 925 نفر در مناطق زلزله زده سراب و میانه جهت اجاره بهاء خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان شرقی خبر داد: پرداخت کمک بلاعوض 10 میلیون تومانی به 925 نفر در مناطق زلزله زده سراب و میانه

محمدباقرهنربر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا در خصوص آخرین وضعیت ادامه تحصیل دانش آموزان مناطق زلزله زده بیان کرد: بر اساس اعلام فرماندران این مناطق، هیچ کلاس درس در مناطق زلزله زده تعطیل نیست و حتی اگر در چادر یا کانکس هم باشد تدریس ادامه دارد والبته در روزهای اخیر سعی شده تا تمامی چادرها با کانکس جایگزین شود.

وی ادامه داد: برخی دستگاه ها همچون بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه فرهنگی نیز کار می کنند و لوازم التحریر دانش آموزان این مناطق را تامین می کنندو مشکل خاصی در این مناطق نداریم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی افزود: اکثر مدارس مناطق زلزله زده تخریبی نسیتند و نیاز به تعمیر و مقاوم سازی دارند و البته در روستاها کمی تخریب شده اند. میزان خسارت ها را به ستاد کشور اعلام کردیم تا ازطریق نوسازی مدارس، مقاوم سازی مدارس آسیب دیده در زلزله میانه وسراب انجام بگیرد.

هنر بر در مورد آخرین وضعیت اسکان مردم مناطق زلزله زده گفت: 230 نفر درخواست اتاقک کرده اند که 70 درصد تحویل داده شده است و 30درصد بقیه نیز در حال آماده شدن هستند که به محض آماده شدن تحویل داده می شوند.

وی افزود: حدود هزار و 850 نفر نیز درخواست کمک نقدی 10میلیون تومانی بلاعوض جهت اجاره کرده اند که به نیمی ازاین افراد پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار