مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر: سال های تحصیل وخدمت سرشار از بهترین خاطره هاست

بیرجند (پانا) - مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گفت:سال های تحصیل وخدمت سرشار از خاطره است ،بعضی از این خاطره ها آنقدر خوب وخوشند که وقتی به یاد آنها می افتی لبخند برلبانت می نشیند واشک شوق در چشمانت حلقه می زند.

کد مطلب: ۹۷۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر: سال های تحصیل وخدمت سرشار از بهترین خاطره هاست

طیبه حمیدی، مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر در گفتگو با خبرنگار پانا در بیرجند اظهار کرد: بهترین سال های تحصیل من دوران خوب وخوش متوسطه اول یا همان راهنمایی قدیم می باشد،سالهایی که فارغ از دغدغه های الان در کنار دوستان درس می خواندیم.

او با بیان اینکه خاطرات دوران تحصیل بسیار زیاد است افزود:شاید بهترین خاطره ی خوشم کمپین همدلی وهمیاری بود که با چند نفر از دوستانم راه انداخته بودیم ودانش آموزان ضعیف درسی ومالی راشناسایی می کردیم وبا بضاعت کمی که داشتیم کمکی ناچیز به آنها می کردیم ،دانش آموزان ضعیف درسی رانیز قبل از صبحگاه به مدرسه می رفتیم وبه آنها آموزش می دادیم.

این مدیر موفق خود رافارغ التحصیل دانشسرای مقدماتی حضرت زینب (س) معرفی می کند وادامه می دهد: من 29 سال سابقه خدمت دارم که 9 سال را دبیر بوده وبقیه را در سمت مدیریت مدارس سپری کرده ام.

او اضافه می کند:بهترین سال های خدمتم رادر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گذرانده ام تلخ ترین خاطرات را هم از دبیرستان شبانه روزی زهرا مزروعی دارم که به میزان 11 سال آنجا مدیر بوده ام . تلخ از این بابت که مشکلات دانش آموزان گاها آنقدر زیاد وغم انگیز بود که مجبور می شدم روزها از صبح تا آخر شب در مدرسه بمانم تا بتوانم باری از دوش خانواده ها ودانش آموزان بردارم . البته ناگفته نماند دانش آموزان واولیا با محبت وبسیار خون گرم بودند وشاید همین موضوع باعث شد که11 سال در آن مدرسه بمانم وتا جایی که از دستم کاری برمی آمد برای دخترهای عزیزم انجام بدهم.

مدیر دبیرستان نمونه کاشی نیلوفر گفت:بهترین خاطره از دوران خدمتم زمانی بود که دانش آموزی داشتم که هرسال از دروس تجدید می شدو آخر سال هم مردود می شد . از ابتدای ورود به کلاس نگاهم به نگاه پر مهرش گره خورد. در مورد وی تحقیق کردم ومتوجه شدم پدر ومادر ندارد وتحت حمایت خاله اش می باشد.وضعیت درسی او بخصوص در ادبیات طوری بود که در پابه اول راهنمایی حتی حروف الفبا را نشناخته بود ولی با نزدیک شدن به وی ودوست شدن با او در فروردین ماه طوری بود که نمره املایش زیر 16 نبود واین پیشرفت قابل ملاحظه ای بود . همیشه با من در تماس بود و روز مادر تنها فردی است که با وجود چند فرزندش به من زنگ می زند وابراز علاقه می کند.یادش بخیر

طیبه حمیدی در خطاب به کسانی که می خواهند در راه خدمت رسانی و راهی که این مدیر پرتلاش رفته است قدم بگذارند گفت:عاشقانه پا به عرصه خدمت بگذارند وبدانند که از عمق وجودشان دانش آموز خودشان را دوست بدارند وبه خداوند متعال توکل کنند صددرصد موفق خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار