پانا گزارش می دهد؛

خروش مردم دیارقومس در محکومیت اغتشاشات اخیر

سمنان (پانا) - راهپیمایی مردم سمنان امروز همزمان با چند شهر دیگر کشور، در محکومیت اغتشاشات اخیر و همراهی با آرمان‌های ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی، با شور و شکوه خاصی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خروش مردم دیارقومس در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم آگاه و ولایتمدار در سمنان، امروز با مشت‌های گره کرده و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آشوبگر، آمده اند تا با اعلام برائت از اغتشاشگران، انزجارشان را از اقدامات خبیثانه آشوبگران اعلام و از امنیت و اقتدار کشور حمایت کنند.

مردم مرکز استان سمنان پس از شاهرود، دامغان و مهدیشهر یک‌بار دیگر به میدان آمدند تا به دشمنان و فتنه انگیزان اعلام کنند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی پا پس نمی‌گذارند.

سمنانی‌ها امروز حماسه مشت‌های گره‌کرده‌شان را در حالی به منصه ظهور و بروز گذاشتند که شعارشان مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و جانم فدای رهبر بود تا یک‌بار دیگر نشان دهند که خط و صف خود را از فتنه گران و آشوب‌طلبان جدا ساخته‌اند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه آنان است.

«ما همه باهم هستیم؛ پشت ولایت هستیم» و «ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» از دیگر شعارهای راهپیمایان سمنانی در راهپیمایی امروز است.

مردم انقلابی و ولایتمدار استان سمنان بار دیگر به میدان آمدند تا تجدیدعهد و پیمانی دوباره با، ولی امر زمان خود امام خامنه‌ای بستند و از سخنان و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حمایت خود را اعلام کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه گران بکوبند.

مردم دیار قومس با برگزاری این راهپیمایی با صدایی رسا به معاندان و اغتشاشگران و فتنه گران گفتند که حامی اقتدار، عزت و امنیت کشورشان هستند به احدی اجازه نمی‌دهند این امنیت و آسایش را در جامعه خدشه‌دار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار