فرماندار شهرستان تفت با خانواده های شهید "حمید شعبانی تفتی" و "محمد سلیمان پور"دیدارکرد

یزد(پانا) -فرماندار شهرستان تفت با همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهید "حمید شعبانی تفتی"و"محمد سلیمان پور" دیدار و گفت‌ و گو کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان تفت با خانواده های شهید "حمید شعبانی تفتی" و "محمد سلیمان پور"دیدارکرد

"علیرضا نوکار" در این دیدار، تداوم راه شهدای والامقام را بزرگ‌ترین قدرشناسی از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان عنوان کرد و گفت: راه راستین شهدای والامقام، راه سعادت و رستگاری است و تداوم این راه مقدس ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار می‌رساند.

فرماندار شهرستان تفت همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهید، آنان را چشم‌وچراغ جامعه دانست و افزود: خانواده شهدا با ایثار فرزندان عزیز خود بالاترین درجه گذشت را به منصه ظهور رساندند.

نوکار تأکید کرد: احترام و تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا گذشته از حق‌شناسی، وظیفه‌شناسی و ادب باعث برکت و سعادت جامعه است.

شهید "حمید شعبانی تفتی" متولد یکم شهریورماه سال 1343 در جنوب فکه در تاریخ نوزدهم بهمن ماه سال 1361 به شهادت رسید و شهید "محمد سلیمان پور" متولد دوم فروردین ماه سال 1335 در عملیات پدافندی در تاریخ بیست و هشتم دیماه 1364 به فیض شهادت نائل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار