بازدید فرماندار شهرستان تفت از چند واحد تولیدی

یزد(پانا)- در سال رونق تولید فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از چند واحد تولیدی بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار شهرستان تفت از چند واحد تولیدی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در سال رونق تولید، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از واحدهای تولیدی "کاشی و سرامیک نوین سرام"، "کبیر صنعت"،"صنایع روشنایی نگین" و یک واحد پرورش شترمرغ بازدید کرد.

در این بازدیدها فرماندار شهرستان تفت از بخش‌های مختلف این واحدهای تولیدی بازدید و در جریان نحوه تولید، برنامه‌های آتی و مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و قول مساعد به‌منظور پیگیری برای رفع مشکلات آن‌ها داد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: هدف از بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان، بررسی مسائل و مشکلات پیش روی آن‌ها از نزدیک است تا با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط مسائل آن‌ها تا حد امکان رفع شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام سال رونق تولید نام‌گذاری شده است با رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی شهرستان گام مؤثری در راستای تحقق شعار سال برداریم.

لازم به ذکر است واحد تولیدی کاشی و سرامیک نوین سرام در سه نوبت‌کاری زمینه اشتغال مستقیم پانصد نفر به‌طور مستقیم، واحد تولیدی کبیر صنعت درزمینهٔ تولید انواع رک‌های دیواری، ایستاده و مخابراتی زمینه اشتغال بیست نفر به‌طور مستقیم و واحد تولیدی صنایع روشنایی نگین تولیدکننده چراغ‌های محوطه‌ای زمینه اشتغال مستقیم پانزده نفر را در سطح شهرستان تفت فراهم نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار