معرفی رئیس جدید اداره پست اشکذر

یزد(پانا) -درآیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره پست شهرستان اشکذر ، از زحمات علیرضا روستایی تقدیر و عباس زارع بیدکی به عنوان رئیس جدید اداره پست این شهرستان معرفی شد.

کد مطلب: ۹۷۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی رئیس جدید اداره پست اشکذر

فرماندار اشکذر با بیان اینکه اداره پست این شهرستان از لحاظ رعایت شاخص های کیفی و ارزشیابی های انجام شده در بخش های مختلف توزیعی سال97 رتبه اول استان را کسب نموده است، بر لزوم ارتقای خدمات پستی شهرستان جهت حفظ این جایگاه تاکید کرد.

هادی هادی نسب با اشاره به استیجاری بودن محل فعلی اداره پست در ساختمان هلال احمر شهرستان ، لزوم تسریع در تکمیل ساختمان جدید این اداره جهت سهولت در دسترسی مردم را خواستار شد.

هادی هادی نسب اظهار داشت: شرکت های تولیدی و صنعتی در شهرک و نواحی صنعتی این شهرستان تولیدات خود را به اداره پست می سپارند تا به مقاصد مورد نظر با امنیت ارسال شود و از این نظر پست نیز می تواند از ظرفیت شهرک های صنعتی شهرستان استفاده نماید.

مدیرکل پست استان گفت: در شهرستان اشکذر 12 واحد پستی خدمت رسان در حال فعالیت است که از این تعداد 9 واحد روستایی و 3 واحد شهری است.

علیمحمد رحمانی پور به دو پروژه مهم در حوزه پست شهرستان اشاره و افزود: تکمیل ساختمان مرکزی اداره پست و اجرای طرح نشانی استاندارد مکانی ملی جی‌نف از جمله این دو پروژه مهم هستند.

وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه آغاز به کار مجدد پیمانکار جهت اتمام ساختمان مرکزی اداره پست شهرستان اشکذر، تصریح کرد: پس از سه مرحله برگزاری مناقصه، پیمانکار جدید جهت آغاز کار انتخاب شد که بحث مقام سازی ساختمان بر اساس آیین نامه های جدید که هزینه بر هم بود مطرح شد و به همین دلیل مدتی در روند اجرای پروژه وقفه پیش آمد.

رحمانی پور با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار جهت اتمام این ساختمان در نظر گرفته شده، ادامه داد: طبق توافقات انجام شده ما بین اداره پست استان و پیمانکار، شش ماه اول سال 99 این ساختمان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل پست به اجرای طرح نشانی استاندارد مکانی ملی جی‌نف در شهرستان اشکذر اشاره و گفت: اجرای هر چه بهتر این پروژه در شهرستان مستلزم همکاری شهرداری در نامگذاری معابر فاقد نام، نصب پلاک های آبی و مرزبندی محلات است، هم چنین هماهنگی بین بخشی دستگاه های آب، برق، مخابرات و گاز جهت ثبت اطلاعات بر روی سامانه است.

این مقام مسئول تاکید کرد: با اجرای این طرح، الگوی استانداردی برای آدرس دهی کلیه اماکن شهر بر مبنای مختصات جغرافیایی تعریف می شود و دستگاه های خدمت رسان می توانند به بهترین شکل ممکن از آن بهره برداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار