برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی آموزگاران پایه دریزد

یزد(پانا) - دوره آموزشی آموزگاران پایه مرد استان با هدف اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی مهرو آبان ماه سال جاری به صورت هماهنگ در مناطق چهارده گانه استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۰۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی آموزگاران پایه دریزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، این طرح با هدف اجرای کیفی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی وبا شعار "معلم شاد- دانش آموز شاد و مدرسه شاد " اجرا می شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در دوره مذکور طبق "عناوین و سرفصل های تعیین شده دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و همچنین محتوای تولید شده یکسان توسط کمیته علمی استان در دو بخش عملی و تئوری" آموزش های لازم به شرکت کنندگان داده شد.

" عباس دهقان" یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی لازم با معاونت برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی؛ بیش از 300آموزگار پایه مرد استان، در دوره آموزشی ((مهارت‌های عمومی درس تربیت‌بدنی ویژه آموزگاران پایه)) به مدت 40 ساعت (تئوری و عملی) شرکت نموده اند.

شایان ذکر است: در سال گذشته؛ یک هزار و هفتصد نفر از آموزگاران پایه زن استان در پایه اول تا ششم، در دوره مذکور طی دو مرحله آموزش دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار