دعوت مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران برای حضور در راهپیمایی امنیت و اقتدار

ساری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از فرهنگیان برای حضور در راهپیمایی امنیت و اقتداردعوت کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران برای حضور در راهپیمایی امنیت و اقتدار

متن پیام عسکری نیکزاد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که مستحضرید در هفته گذشته، عده‌ای از دست‌پروردگان اجانب و استکبار به ویژه آمریکا و مزدوران وی در منطقه، به تلاش های خرابکارانه و اغتشاشات گسترده ای اقدام کردند.

متاسفانه در اثر این رویداد نفرت انگیز، خسارت بسیاری به اموال و اماکن عمومی وارد و موجب شهادت تعدادی از مردم بی‌گناه و برخی نیروهای حافظ امنیت شده‌ است.

در این برهه حساس، به لطف خداوند بزرگ مردم شریف ایران، با تدبیر لازم، صف خود را از آشوبگران جدا کرد و نفرت خود را از هرگونه اقدام در تخریب اموال عمومی نشان داده است. لذا با هوشیاری ملت عزیز ایران، تلاش های سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌‌ای دشمن به نتیجه دلخواه خود نرسید و به سان فتنه های پیشین، ناامیدانه عقب نشینی کردند.

مردم شریف و ولایتمدار مازندران، روز یکشنبه سوم آذر همگام با سراسر کشور، در راهپیمایی خودجوش در دفاع از ارکان نظام‌اسلامی و ولایت فقیه به خیابان ها خواهند آمد تا با اعلام انزجار از ارازل و اوباش و فتنه گران، با نمایش همبستگی و همدلی، مشتی محکم بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنند.

اینجانب ضمن استقبال از حرکت انقلابی مردم بصیر و مومن استان مازندران، از کلیه فرهنگیان برای حضور گسترده در این راهپیمایی با شکوه دعوت می نمایم.

امیدوارم همه شما عزیزان در دفاع از اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه همواره موفق و موید باشید.‌»
راه‌پیمایی امنیت و اقتدار فردا یک‌شنبه سوم آذر در شهرهای مازندران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار