مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در همایش استانی بسیج فرهنگیان:

ذات تعلیم و تربیت مبتنی بر آینده است

زنجان (پانا) - همایش استانی بسیج و تبیین برنامه های اعتلای بسیج فرهنگیان استان زنجان با حضور استاندار ، فرمانده سپاه النصار المهدی (عج) و مدیر کل آموزش وپرورش استان در محل کانون سهروردی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ذات تعلیم و تربیت مبتنی بر آینده است

ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمعی که به دو صفت فرهنگی و بسیجی آراسته شده است، گفت: ذات تعلیم و تربیت مبتنی بر آینده است و تمامی موضوعات و برنامه های ما باید با نگاه به آینده تعریف و تبیین شود.

رفیعی با اشاره به منابع قدرت بشری در دوران های گذشته ، اظهار داشت: با گذشت زمان موج جدیدی از زندگی با عنوان " انفجار اطلاعات و داده‌ها " آغاز گردید و در این دوره هر کس از نظر فنآوری و داده ها جلو بود ، قدرت بیشتری داشت.

وی با طرح این پرسش که در حال حاضر عنصر قدرت چیست؟ ابراز نمود: امروزه قدرت در " دانایی " و " ذهن با کیفیت " است به گونه ای که یک فرد می تواند با یک ذهن با کیفیت و غنی شده ، جهانی را درگرگون کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دین اسلام نخستین دینی است که با خواندن و تفکر در هستی آغاز می‌شود، عنوان کرد: معجزه دین اسلام کتاب است و بر همین اساس آنچه که باعث می شود ما با قدرت در صحنه های جهانی حضور مقتدرانه داشته باشیم ، قدرت ذهنی و علمی است که در شهیدانی مانند شهید شهریاری تجلی پیدا کرده است.

شایان ذکر است کارگاه آموزشی با عنوان طرح اعتلای بسیج فرهنگیان " شبکه معلم آینده ساز " برای اعضای تیم مدرسه مبتنی بر مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه تعلیم تربیت و راهبری کلان ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین با حضور فرهنگیان بسیجی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار