بیانیه دانش آموزان بسیجی استان تهران در واکنش به ناآرامی‌های اخیر

تهران (پانا) -دانش آموزان بسیجی استان تهران در واکنش به ناآرامی‌های اخیر و حمایت دشمنان از تخریب اموال عمومی مردم بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۹۶۹۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش آموزان بسیجی استان تهران در واکنش به ناآرامی‌های اخیر

متن این بیانیه به شرح ذیل است:


رسول اکرم (ص): در آخرالزمان، فتنه را ناخوش نداشته باشید؛ زیرا آن فتنه ها نابودگرمنافقان خواهندبود.

در تاریخ معاصر ایران از سوی نظام سلطه گر غرب همواره مورد هجوم اقتصادی و فتنه های گوناگون بوده استکبار جهانی امریکا در طی ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی روش‌های مختلفی از جنگ نرم را پیش گرفته و امروزه پس از شکست در مقابله و رویارویی مستقیم متوسل به سوء استفاده از مطالبات اقتصادی به حق مردم شده و سعی در ناامن کردن کشور داشتند مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر اثبات کردند تا پای جان در راه دفاع از انقلاب و کشور ایستادگی میکنند و با بصیرت راه خود را از اغتشاشگران جدا کرده و بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را ناکام گذاشتند.

فتنه‌گران‌ و‌ کارفرمایان‌ پشت‌ پرده‌ آنان بار‌ها‌ ملت‌ بصیر، رزمنده وجان‌ برکف ایران ‌‌اسلامی ‌را‌ آزموده‌اند‌ و میدانند‌ برای‌آنانی ‌که ‌۸‌سال‌دفاع‌ مقدس، قلع‌ و‌ قمع‌ داعش،‌ دفاع از ‌حریم اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام، کورکردن‌ چشم فتنه‌های۷۸و ۸۸و... را در کارنامه‌ خود‌ دارند، پیچیدن‌ طومار فتنه‌ی‌ ۹۸‌نیز امری‌ سهل و آسان است.

ما دانش آموزان بسیجی استان تهران بار دیگر با شهیدان گرانقدرمان تجدید عهد نموده واعلام میکنیم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پیرو همه جانبه و مطیع محض ولایت مطلقه فقیه بوده و تا افشای چهره پلید و قطع کامل ریشه فتنه و ظهور مصلح کل در صحنه دفاع از آرمانهای مقدس نظام و انقلاب حاضر بوده و دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
کانون آینده سازان انقلاب اسلامی
سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار