نماینده ولی فقیه در استان:امنیت و آرامش مردم، خط قرمز آذربایجان است

راهپیمایی مردم تبریز نمایش بصیرت و وحدت است

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت که مردم آگاه و فهیم آذربایجان خط خود را از کسانی که به اموال عمومی و خصوصی و به فرزندان ما در نیروی انتظامی و بسیج آسیب زدند جدا کردند و از همین جا اعلام می کنند که امنیت و آرامش مردم، خط قرمز آذربایجان یعنی سر ایران است.

کد مطلب: ۹۶۹۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان:امنیت و آرامش مردم، خط قرمز آذربایجان است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در تجع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در تبریز با اشاره به اغتشاشات اخیز برخی آشوبگران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با موضع گیری حکیمانه و حمایت به موقع و ایثارگرانه بار دیگر به همه ما و ملت اسلامی و دلبخاتگان نظام جمهوری اسلامی ایران درس عملی ایثار و بصیرت دادند.

وی گفت: البته این فتنه دشمن، فتنه تازه ای نیست و همان فتنه ای است که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده اند، فتنه امروز دشمنان در کشور در ادامه فتنه های کشور عراق و لبنان است که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده بود که سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین آن را تسریع کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند که امنیت در سایه وحدت حاصل می شود و نبود وحدت سبب ایجاد کشمکش و نفاق می شود، گفت: راهپیمایی امروز مردم تبریز به دنبال مصوبه سران 3 قوه و حمایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از این تصمیم برگزار می شود و لازم می دانم از مردم آگاه، بصیر، زمان شناس و انقلابی مردم تبریز و آذربایجان که با هوشیاری و غیرت دینی و ملی، خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند، تشکر کنم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان این که فتنه گران بارها و بارها مردم جان برکف ایران را آزموده اند و هر بار نیز ملت ایران از غبار فتنه ها و دسیسه ها سربلند بیرون آمده است، ادامه داد: در اغتشاشت اخیر، دشمن با وارد کردن افرادی به میان تجمعات مسالمت آمیز مردمی که به خاطر دلخوری و نگرانی از شوک اقتصادی بود سعی در ایجاد آشوب داشتند که امروز با حضور این مردم بصیر و آگاه جواب خود را گرفتند.

وی ادامه داد: مردم آگاه و فهیم آذربایجان خط خود را از کسانی که به اموال عمومی و خصوصی و به فرزندان ما در نیروی انتظامی و بسیج آسیب زدند جدا کردند و از همین جا اعلام می کنند که امنیت و آرامش مردم، خط قرمز آذربایجان یعنی سر ایران است.

امام جمعه تبریز بیان کرد: دولت هم باید سریعا این نگرانی های مردم را رفع کند و با بسته های معیشتی از مردم حمایت کند و در افزایش حمل و نقل عمومی و پرداخت سریع یارانه حاصل از سهمیه بندی بنزین همت قاطعانه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: وزیر محترم اقتصاد و دارایی دلایل کارشناسی افزایش قیمت بنزین را تشریح کردند و چه خوب بود که قبل از اقدام به این کار موضوع تشریح می شد و بهتر بود با اولین روز اجرای طرح، یارانه حاصل از سهمیه بندی به حساب مردم واریز می شد.

وی اضافه کرد: البته ما به شیوه اجرای طرح، حرف هایی داریم که امروز جای آن نیست؛ امروز مردم از هر سلیقه و جناح سیاسی آمده ایم تا با آرمان های والای امام راحل تجدید بیعت کنیم و به آمریکا بگوییم که هرگز اجازه دخالت در امور داخلی ایران را به هیچ کشور بیگانه نمی دهیم و شعار مرگ بر آمریکا همواره سرلوحه کار ما خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار