برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) – المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ،کارشناسان تربیت بدنی در محل دبیرستان دخترانه مصلی نژاد برگزارشد

کد مطلب: ۹۶۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بجنورد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با تأکید برافزایش روحیه شادابی و نشاط دانش آموزان در مدارس اظهار داشت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ،کشف استعدادهای دانش آموزی، افزایش علاقه مندی دانش آموزان به ورزش ، شادابی و نشاط است که در این راستا موفقیت های ورزشی دانش آموزان مستلزم برنامه ریزیهای دقیق و صحیح است.

مهدی حسن زاده با اشاره به مسائل آسیب های اجتماعی در جامعه و مدارس ،بیان داشت: وقتی جامعه آماری حوزه آموزش وپرورش افزایش می یابد قطعا" آن مدارس گریبانگیر آسیب های اجتماعی می شوند که جهت حل این مشکلات باید نهادها و دستگاه های دیگر به کمک نهاد آموزش وپرورش بیایند تا مسائل وآسیب های وارده به دانش آموزان و قشر فرهنگیان جامعه برطرف گردد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، حوزه تربیت بدنی و آسیب های اجتماعی نهاد آموزش وپرورش را از مهمترین حوزه ها تلقی نمود وعنوان کرد: سلامت جسم و روح از مهمترین شاخصه های کشورهای توسعه یافته به شمار می رود و اگر همه زیر ساخت ها درست و صحیح باشد اما جامعه دچار افسردگی و اضطراب باشد ،بازخورد آن ، جامعه را به نابودی می کشاند. پس امیدواریم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بصورت فرایندی در طی سال انجام گیرد تا شاهد افسردگی جامعه دانش آموزان نباشیم.

حسن زاده با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) " امت های من در شادی ها شاد،و در غم ها غمگین باشند" گفت: متأسفانه شادی و نشاط از مدارس ما رخت بر بسته است و تمام تلاش ما باید بر محوریت عودت و بازگشت روحیه شادابی و نشاط به مدارس با برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار