104 هزار دانش آموز خوزستانی عضو کتابخانه های عمومی هستند

اهواز (پانا) - مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان در آیین نواختن زنگ هفته کتاب و کتابخوانی از امکان افزایش 4 برابری ظرفیت پذیرش اعضای کتابخانه ها در استان خبرداد .

کد مطلب: ۹۶۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
104 هزار دانش آموز خوزستانی عضو کتابخانه های عمومی هستند

منصورکوهی رستمی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان صبح امروز یکشنبه 26 آبان ماه 98 در آیین زنگ هفته کتاب و کتابخوانی که در دبیرستان شهیده زهره بنیانیان ناحیه 2 اهواز برگزار شد ، با اشاره به اینکه هفته کتاب وکتابخوانی همزمان با روز برزگداشت علامه طباطبایی در سراسر کشور برگزار می شود ، گفت : 158 هزار نفر در استان خوزستان عضو کتابخانه های عمومی هستند که 104 هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان تشکیل می دهند .
کوهی رستمی با عنوان اینکه با دعنوان اینکه 226 کتابخانه عمومی در سطح استان فعال هستند ، افزود : 178 کتابخانه در استان خوزستان با مدیریت نهاد کتابخانه ها و 48 کتابخانه نیز با مدیریت دیگر دستگاه های اجرایی به فعالیت می پردازند .


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان ، از امکان افزایش 4 برابری ظرفیت پذیرش اعضای کتابخانه ها در استان خبرداد و اظهار کرد : فضای کتاب و کتاب خوانی در جامعه موجب ایجاد ، صمیمیت و دانش افزایی در بین افراد خواهد شد .
او با تاکید بر اینکه فضای کتابخوانی نباید در جامعه کمرنگ شود ، تصریح کرد : مدارس نقطه اتصال کتاب و کتابخوانی با کانون خانواده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار