جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی در ابرکوه برگزارشد.

ابرکوه (پانا) - جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی با حضور معاون سیاسی فرماندار، معاون سواد آموزی استان و جمعی از مسئولین و اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۸۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی در ابرکوه برگزارشد.

معاون سیاسی فرماندار دراین نشست با توجه به اینکه یکی از اولویت های آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شناسایی و آموزش سواد به افرادی است که شرایط تحصیل را نداشته اند گفت: یک نهاد به تنهایی قادر نخواهد بود که بی سوادان را شناسایی وجذب نماید، بدون تردید تلاش های تأثیر گذار برای انسداد مبادی بیسوادی نیازمند عزم ملی ومشارکت همگانی است.

علی اکبراسحاقی با اشاره به اینکه بی سوادی یک نوع آسیب اجتماعی است افزود: تلاش هایی که در راه ریشه کن کردن بی سوادی صورت می گیرد نوعی ایثارگری محسوب می شود و جامعه ای که خود را به سلاح علم ودانش تجهیز نماید در تمام عرصه ها سربلند وپیروز خواهد شد.

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش استان گفت: در راستای سواد آموزی مشکلاتی از جمله پراکندگی بی سوادان پس از شناسایی می باشد که این امر مانع جذب آنان می گردد برای اینکه در بی سوادان احساس نیاز به سواد فراهم شود در ابتدا باید به این گروه مشاوره داد .

امین الرعایا خاطر نشان کرد: افزایش آگاهی های اجتماعی، تمایل خانواده ها به تحصیل فرزندان، تبلیغات رسانه ای، تشکیل کلاس های نهضت سواد آموزی وبرنامه ریزی آموزش وپرورش باعث کاهش آمار بی سوادی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار