به مناسبت هفته وحدت

مرکزنیکو کاری شهدای بخش آسفیچ بهاباد افتتاح شد

بهاباد (پانا ) مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )استان یزد درآئین افتتاح این مرکز با بیان اینکه ۶۶ مرکز نیکوکاری برای خدمت‌ رسانی به محرومان یزدی فعا لیت می‌ کنند افزود : مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعا -لیت و گسترش است.

کد مطلب: ۹۶۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مرکزنیکو کاری شهدای بخش آسفیچ بهاباد افتتاح شد

محسن علیزاده شورکی با تبریک هفته وحدت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفرصادق (ع) و بابیان اینکه مراکز نیکوکاری کار شناسایی خیرین و تهیه بانک اطلاعاتی از خیران هر منطقه را انجام داده و به نیازمندان هر منطقه کمک می‌کنندعنون کرد : تاکنون 4 مرکز نیکوکاری در بهاباد راه‌اندازی شده است و به عنوان بهترین جایگاه برای حضور خیران و کمک به مردم محروم است.
وی تصریح کرد :مرا کز نیکوکاری واحدی مردمی که دارای هیات عامل است و اعضای آن به ‌صورت افتخا ری در سطح محلات وروستاها با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله برای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان با نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کند.
علیزاده تصریح کرد: کمک‌های درمانی ارائه‌شده به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری شامل کمک‌هزینه تهیه دارو و درمان، ویزیت، تهیه کالاهای پزشکی و کمک‌های عمرانی درزمینهٔ تعمیر ؤ ساخت مسکن مددجوئی، کمک در اسکان مددجویان بی‌سرپناه و کمک در پرداخت اجاره و ودیعه مسکن بوده است.
وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری محله تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند و پرداخت کمک‌ هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای نیازمند است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در زمینهٔ اشتغا ل ‌زائی نیازمندان نیز فعالیت می‌کنند،افزود: فراهم‌ سازی زمینه اشتغال نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از طریق وام اشتغال و کمک به کا رآ فرینی و فراهم‌ سازی لوازم ضروری برای کارآفرینی آنان ازجمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در خصوص ایجاد اشتغال نیازمندان است.
فرماندار بهاباد نیز در این مراسم بر نقش محوری مردم در فعالیت‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: امید است با همت مردم منطقه آسفیچ و با فعالیت این مرکز نیکوکاری شاهد کاهش فقر و رفع محرومیت باشیم.
وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و تلاش برای ارتقای زندگی آنان افزود: موضوع فعالیت‌های جهادی نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا با همت و همدلی مسئولان و مردم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و درنتیجه افزایش سطح رفاه مردم باشیم.
به مناسبت میلاد پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص) و میلاد اما م جعفرصادق (ع) شصت و هفتمین مرکز نیککاری استان یزد دربخش آسفیچ بهاباد با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد ، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان ، فرماندار، بخشداربخش آسفیچ و مسئولان محلی در بخش آسفیچ افتتاح شد.
درپایان مراسم جواد تیموری با حکم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد به عنوان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای بخش آسفیچ معرفی شد .
انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار