کارشناس تشکل ها سازمان دانش آموزی استان قزوین:

2 دانش آموز قزوینی برای مجلس دانش آموزی انتخاب می شوند

قزوین (پانا)- کارشناس تشکل ها سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: دو دانش آموز از استان برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی انتخاب خواهند شد.

کد مطلب: ۹۶۸۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
2 دانش آموز قزوینی برای مجلس دانش آموزی انتخاب می شوند

جلسه هم اندیشی برگزاری مرحله دوم و سوم انتخابات شورای دانش آموزی با حضور جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان، اصغری کارشناس تشکل ها و دیگر کارشناسان سازمان برگزار شد.

در این جلسه محمود اصغری کارشناس تشکل ها سازمان دانش آموزی استان قزوین اظهار داشت: مجلس دانش آموزی به عنوان تجلی گاه حضور دانش آموزان در تمرین دموکراسی و کسب آداب و مهارت های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی باید بستر مناسب را برای ایفای مسئولیت ها، تقویت سازگاری و اعتماد به نفس در دانش آموزان فراهم آورد تا آن ها با احساس خودباوری و در فضایی امن به ارائه دیدگاه های خود بپردازند.

وی ادامه داد: شوراهای دانش آموزی در مناطق مختلف به عنوان پل ارتباطی برنامه ای و فکری دانش آموزان از مدرسه تا مجلس دانش آموزی کشور ایفای نقش نموده و بسیار حائز اهمیت است.

کارشناس تشکل ها سازمان دانش آموزی استان قزوین از حضور دو دانش آموز از استان در مجلس دانش آموزی خبر داد و اعلام کرد: انتخابات مرحله نخست شوراهای دانش آموزی برگزار شده است و پس از اینکه نفرات برتر مناطق مشخص شوند و پارلمان دانش آموزی استان تشکیل گردد، دو نفر به نمایندگی از دانش آموزان استان برای حضور دز دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی کشور انتخاب می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار