مدیر سازمان دانش‌آموزی کرمانشاه:

باید امسال شاهد شکوفایی پیشتازان در تمامی مناطق استان کرمانشاه باشیم

کرمانشاه (پانا) - جلسه مجمع اعضا و مربیان پیشتازان با حضور مدیر سازمان دانش آموزی ، سایر اعضا و کارشناسان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
باید امسال شاهد شکوفایی پیشتازان در تمامی مناطق استان کرمانشاه باشیم

در این جلسه سید یحیی میرعباسی مدیر سازمان دانش آموزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و آرزوی توفیق که همه ی مسلمانان از رهروان صدیق پیغمبر اسلام و اهل بیتش باشند از تمامی حاضرین در جلسه قدردانی و تشکر کرد.

وی افزود: عمده ترین و پراهمیت تریت فعالیت و برنامه ی سازمان دانش آموزی تشکل پیشتازان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.با توجه به پایان مهلت ثبت نام اسامی و مشخصات اعضا و مربیان و مشخص شدن آمار و گروه ها در تمامی مناطق می بایستی آموزش ها به طور مستمر و باقدرت بیشتری نسبت به گذشته ادامه پیدا کند.

مدیر سازمان دانش آموزی بیان کرد:با در نظر گرفتن شرایط دانش آموزان در مناطق محروم و کم برخوردار در استان و عدم وجود رفاهیت کافی و درخور در بین بعضی از مناطق و روستاها لذا دریافت حق عضویت را حذف کرده ایم و یا اینکه وجه دریافتی می بایستی صرفا در مدرسه و برای دانش آموزان هزینه شود.

سید یحیی میرعباسی در پایان سخنانش تاکید کرد:با توجه به افزایش سهمیه استان نسبت به سالیان گذشته باید تمامی اعضا و مربیان تشکل ها و همچنین دست اندرکاران سازمان دانش آموزی با تمام قوا پای کار باشند و امسال شاهد شکوفایی و درخشش گروهای پیشتاز در تمامی دوره ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار