معاون اول رئیس جمهوری در جمع مردم زلزله‌زده میانه: دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده است

تبریز (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت در هیچ شرایطی بخصوص در شرایط سخت، مردم را تنها نمی‌گذارد و در کنار مردم خواهد بود، گفت: به عنوان معاون اول رییس جمهور به شما اطمینان می‌دهم که دولت با تمام توان بر حسب وظیفه و به دستور مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در کنار مردم زلزله زده خواهد بود.

کد مطلب: ۹۶۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون اول رئیس جمهوری در جمع مردم زلزله‌زده میانه: دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده است

اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در جریان بازدید از روستاهای شهرستان میانه، در جمع مردم زلزله زده بیان کرد: اگرچه امروز دولت بدلیل تحریم ها با محدودیت بودجه و کاهش درآمدهای مواجه است اما این باعث نخواهد شد که کاستی و خللی در رسیدگی به مردم در حوادث و سختی ها ایجاد شود.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه امروز در سالگرد زلزله کرمانشاه قرار داریم تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه بیش از ۱۱۰ هزار ساختمان نوسازی، بازسازی و تعمیر شد.

وی افزود: میزان خسارت در زلزله آذربایجان شرقی در مقایسه با کرمانشاه کمتر است و منابع و اعتبارات لازم نیز تامین خواهد شد تا با کمک مردم و دولت، آسیب ها جبران شود.

جهانگیری تصریح کرد: دولت تمام تجربیات حوادث گذشته را بکار بسته و تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و تلاش خواهیم کرد تا پایان تابستان سال آینده خانه های آسیب دیده را از طریق نوسازی و مقاوم سازی بهتر از زمان قبل از زلزله به مردم تحویل دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار