رئیس اداره قرآن، نماز و عترت هرمزگان:

آغاز بیست و هشتمین اجلاس نماز در 342 مدرسه هرمزگان

هرمزگان(پانا)- رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری بیست هشتمین اجلاس نماز با موضوع "نماز و مدرسه " در 342 مدرسه هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بیست و هشتمین اجلاس نماز در 342 مدرسه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم محمدحسینی با بیان این مطلب که در راستای ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ نماز نیازمند همکاری و همیاری دستگاه ها و نهادهای دیگر هستیم، اظهار داشت: در سال تحصیلی 98-97 تعداد 504 روحانی و فرهنگی به عنوان امام جماعت در مدارس مسئول اقامه نماز جماعت بودند.

وی افزود: با همکاری حوزه علمیه و نهادها و دستگاههای همجوار مدارس، در سال تحصیلی جاری تعداد امامان جماعت مدارس استان به 650 نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام محمدحسینی ادامه داد: علاوه بر حضور روحانی برای اقامه نماز مدارس، اسامی دو هزار فرهنگی غیر روحانی نیز در سامانه اقامه نماز آموزش و پرورش هرمزگان در سال گذشته به ثبت رسیده است که متولی برگزاری نماز جماعت در مدارس خود هستند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان هرمزگان به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس نماز در استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: به منظور زمینه سازی در راستای درونی شدن نماز در جامعه، شناسائی و بهره گیری از ظرفیت ها در جهت اجرائی شدن موضوع اجلاس و تبادل تجربیات و عملکرد موفق و نیز تجلیل از فعالان عرصه نماز استان، دستور العمل برگزاری " پیش اجلاس استانی و منطقه ای نماز دانش آموزی" به شهرستان ها ابلاغ شده است.

این مسئول تصریح کرد: پیش اجلاس شهرستانی بیست هشتمین اجلاس نماز با موضوع "نماز و مدرسه "در 342 مدرسه از مناطق 22 گانه آموزش و پرورش استان هرمزگان آغاز شده است.

حجت الاسلام محمدحسینی با بیان اینکه اجلاس استانی نماز در تاریخ 28 آبان ماه با حضور حجت الاسلام قرائتی مسئول اقامه نماز کشور، مسئولین استانی و شهرستانی و فعالین نماز مدارس در شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی خاطر نشان ساخت: بیست و هشتمین اجلاس نماز با موضوع " نماز و مدرسه" با همکاری آموزش و پرورش، استانداری، ستاد اقامه نماز و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار