آخر هفته برفی و بارانی در گیلان

رشت (پانا) - کارشناس هواشناسی گیلان گفت : با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به استان از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده منطقه ما به صورت بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات تحت تاثیر قرار می دهد.

کد مطلب: ۹۶۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آخر هفته برفی و بارانی در  گیلان

به گزارش خبر نگار پانا ، کارشناش هواشناسی استان گفت : با بیان اینکه در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط استان صاف است،در برخی از نقاط به ویژه نواحی غربی افزایش ابر اتفاق افتاده است.

غلامی از استقرار همین جو پایدار در استان طی فردا خبر داد و گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی ساعات اولیه روز چهارشنبه آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و انتظار داریم پدیده مه صبحگاهی در نواحی جلگه ای رخ دهد.

غلامی با بیان اینکه از غروب و شب چهارشنبه افزایش ابر در منطقه پیش بینی می شود، افزود: احتمال رگبار و رعد و برق در غرب استان طی فرداشب وجود دارد.

وی با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به استان و کاهش محسوس دمای هوا از روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار تا اواسط هفته آینده منطقه ما را به صورت بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات تحت تاثیر قرار می دهد.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش باران طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی از ساعات شدید خواهد بود، یادآور شد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار