آیین بهره برداری از مدرسه زنده یاد حاج رمضان کیوانیان برگزار شد.

اصفهان(پانا) -آیین بهره برداری از مدرسه زنده یاد حاج رمضان کیوانیان با حضور مشاورین و معاونین مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان، رئیس و مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز استان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، مدیر و معاونین و مسئولین اموزش وپرورش ناحیه 4 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین بهره برداری از مدرسه زنده یاد حاج رمضان کیوانیان برگزار شد.

مدرسه زنده یاد حاج رمضان کیوانیان با زیربنای 1313 مترمربع شامل 9 باب کلاس درس ، 2 باب اتاق اداری ، 1 باب کتابخانه ، 1 باب آزمایشگاه ، 1 باب کارگاه و 131 متر مربع سالن اجتماعات با مشارکت ورثه ی زنده یاد حاج رمضان کیوانیان و اعتبارات اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان در آموزش و پرورش ناحیه چهار احداث و به بهره برداری رسیده است.

کریم کمال مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از خانواده کیوانیان اظهار داشت : خرسندیم که خانواده خیر گرانقدر از بین کارهای خیری که در جامعه وجود دارد مدرسه سازی را انتخاب نموده اند؛ و همه می دانیم که اگر قرار است توسعه ای در جامعه اتفاق بیافتد باید از مسیر علم و مدرسه باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ناحیه چهار از پر تراکم ترین نواحی در بحث دانش آموزی است اظهار داشت: اگر لطف خیرین مدرسه ساز نبود دو نوبته شدن تمام مدارس در این ناحیه اتفاق می افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار